ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

ﻭﻗﺘﯽ عشقت ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﻩ ... ﺍﺯﺕ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ... ﺣﺴﻮﺩﯾﺶ ﮐﻼﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ... ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ !! ﭼﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘﺘﻪ ... ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﯽ ﺟﻨﮕﻪ ... ﺍﻣﺎ ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ... ﺳﺎﮐﺖ ﺷﻪ ... ﺍﻭﺝ ﮔﯿﺮﺩﺍﺩﻧﺶ ﺑﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﻠﻤﻪ : ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺭﺍﺣﺘﯽ ... ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻝ ﮐﻨﺪﻩ ... ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱِ ﺧﻄﺮ !!!!! :'(:'(



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:34---13 اسفند 1392
سلام ابجی گلم

از حضور پررنگت در وبم سپاس گزارم

کم پیدایییییییییییییی؟

اگه من سر نزنم تو منو میسپاری دفتر خاطراتت؟

اپ های جدیدت مثل همیشه بی نظیر بود

منم تازه اپیدم خیلی دوس دارم نظرتو راجعشون بدونم

منتظرت هستم

راسی ببخشید دیر بهت سر زدم

اخه نظراتم زیاده و خودمم زیاد نت نمیام


پاسخ:س داداش جونم.خواهش وظیفس..من نه باو هسیم چشم الان میام گلم اخی چرا نمیای خب؟


صبا
ساعت19:46---5 اسفند 1392
جالبه.!!!!!!!!

عشق2طرفه
ساعت16:22---5 اسفند 1392
آآی گل گفتی ناناز خدا اون روزو واسه هیشکی نیاره



الان میگه من فقط گل از دهنم میاد بیرون میگی نه بشین تماشا کن خخخ
پاسخ:خخخخخ تو ک میدونی چرا پس میگی شیطونک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, 13:47 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ